galetute1edit-1

De ce e important să fii unic?

Salutare, oameni dragi!
Ştiţi că vă tot spun că e important să fii diferit, să fii tu – cu bune şi cu rele – să îţi valorifici unicitatea. Dar nu cred că v-am spus niciodată de ce e aşa necesară treaba asta. Poate nici eu nu mi-am dat seama, de fapt, de ce nu ar trebui să fim toţi la fel, până de curând, când am descoperit brand-ul „Cămara noastră” – marca Lidl România – care ne vorbeşte, dincolo de gust şi calitate, despre… esenţa noastră. 🙂

Nu cred că unicitatea ne-a fost dată ca să ieşim mai uşor în evidenţă, în faţa altora. Adică, nu cred că asta e ceea ce o defineşte, ca şi concept şi ca şi miez de idei. Cred că fiecare trebuie să fie exact aşa cum e, ca să existe diversitatea. Pentru că, deşi nu conştientizăm, diversitatea e cea care ne ajută să evoluăm, să ne dezvoltăm, să urcăm încă o treaptă pe scara „devenirii”.
Gândiţi-vă puţin la rutină, la acel program zilnic pe care fiecare dintre noi îl respectă cu sfinţenie. ( mă rog, la mine începe cu privitul în oglindă şi se termină tot cu asta :)) ) Rutina nu ne face mai creativi, mai inventivi, mai empatici, mai veseli, mai…, mai…, mai… . Rutina ne învaţă poate ce înseamnă disciplina şi cam atât. Dar ca să avem energie şi dorinţă de muncă ne trebuie ceva care să întrerupă monotonia, ne trebuie… altceva. Tocmai de-aia diversitatea e de dorit. Iar ea vine la pachet cu unicitatea fiecăruia dintre noi.

 

Lidl, celebrul lanţ de magazine fondat în Germania, este adeptul acestei idei şi, ca urmare, a sărbătorit colaborarea cu producătorii locali în octombrie 2015, înţelegând specificul ţării noastre prin brand-ul „Cămara noastră”, un brand al produselor alimentare româneşti sau mai mult decât atât, al gustului autentic românesc. 🙂
Am descoperit întâmplător ceaiurile de la „Cămara noastră” care sunt, cu adevărat, deosebite, pentru că nu sunt nişte simple prafuri într-un plic, ci sunt fructe şi frunzuliţe uscate care promit să-şi scrie povestea aromelor autentice în cana noastră. 🙂 Şi pe mine, povestea lor m-a convins.

 

 

De ce m-a convins povestea lor? Pentru că ceaiul de măceşe s-a dovedit a fi unul dintre eroii mei în ultima răceală care mi-a dat de furcă :)), mă rog, de acum ceva vreme. Aşa că, vi-l recomand numaidecât.
În fine, Lidl nu a înţeles unicitatea bucătăriei româneşti numai la nivelul ăsta, ci a mers muuult mai departe, adunând reţete peste reţete şi selectându-le, apoi, pe cele care trădau esenţa spiritului românesc.

 

 

Şi de ce ne plac aşa de mult produsele astea, unice în România? Poate pentru că sunt acel altceva pe care îl căutăm în permanenţă, poate pentru că au acele arome de care ne era dor… 🙂 Existând ceva diferit în sfârşit, putem să alegem şi noi acel ceva şi la final să tragem linie şi să ne dăm seama ce a fost mai bun din tot ce ne-am procurat de-a lungul timpului.  Şi ăsta e un fel subtil de dezvoltare. 😀
Acum… că am aflat de ce ar trebui să fim inconfundabili şi speciali, probabil ne mai lipseşte doar curajul de a fi aşa. ( Eh, ceaiurilor de la „Cămara noastră” nu le lipseşte deloc acest curaj: ele sunt diferite de toate celelalte ceaiuri şi se mândresc cu asta. Se mândresc cu originile lor şi nu se simt în niciun fel deranjate de faptul că nu sunt prafuri şi „nu se conformează” tiparului de pe piaţă. And that’s pretty cool. 😉 ) Noi, oamenii, cu temerile şi nemulţumirile noastre, căpătăm acest curaj atunci când începe să nu ne mai pese de eventuala situaţie în care vom fi judecaţi de cei din jur. Trebuie să avem curajul de a fi noi înşine şi de a nu ne mai lăsa viaţa dirijată de părerile unora sau altora, atâta timp cât suntem împăcaţi cu ceea ce facem. Tot de curaj avem nevoie şi atunci când vrem să mâncăm nişte caş afumat, cu tot cu ambalaj, şi când nu ne mai gândim la consecinţe :)):
*Sau s-o numi „nebunie”? Eh, „nebunie”, „curaj”, tot pe-acolo… :))*
Carevasăzică, această „Cămara noastră” înseamnă autenticitate, unicitate, curaj şi calitate. Cam ceea ce vrem să aducem şi noi caracterelor noastre. 🙂 Şi pe lângă deliciul produselor acestui brand marca Lidl, cred că tocmai aceste idei sunt de reţinut. Cred că pe lângă ceva care să ne satisfacă pe deplin apetitul, acest brand ne predă şi o lecţie. Şi e una extraordinară. E fix răspunsul la întrebarea pe care v-am adresat-o la început: de ce e important să fii unic? Şi la multe altele, cum ar fi: oare mai avem curajul de a fi unici în mijlocul globalizării de pe toate planurile? Şi… cum am putea să fim noi înşine ( din nou )?
Simplu, cred că râzând şi nedând doi bani pe faptul că nu suntem fotogenici 24 din 24 :)):

 

Fotografii realizate de Ana Popa la Lidl
Cămara noastră” şi Lidl, vă mulţumesc că mi-aţi trezit apetitul pentru gustul românesc şi că m-aţi ajutat să îmi dau seama de toate aceste mici detalii despre care am vorbit şi care, până la urmă, îmi compun povestea şi stilul de viaţă. 🙂
Aş vrea să mulţumesc şi echipei Lidl, în frunte cu doamna Maria Lefter, care mi-a permis să împărtăşesc cu voi astăzi povestea acestui brand minunat, care ne transmite atât de multe.
Nu în ultimul rând, îi mulţumesc Anei Popa, care a fost drăguţă ca de fiecare dată şi m-a ajutat cu fotografiile. 😀 ( şi cu care am reuşit să vând, de-a dreptul, în timp ce făceam shooting-ul, o cutie de ceai de soc de la „Cămara noastră” unui domn… memorabil :)) )
Vreau să închei mărturisindu-vă că am o surpriză pentru voi toţi. Şi că abia aşteeeeept să v-o arăt. 🙂 🙂 🙂 Deci, rămâneţi pe aproape. Şi experimentaţi unicitatea. Poate vă inspiră, totuşi, ceaiul de tei de la „Cămara noastră”. Sau brânza de burduf. :)) Cine ştie?
„You never know if you never try…” 
Tschüs & Bye bye,
The-Unique-Victoria 

Împărtăşeşte frumuseţea...
Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *