2-4

Experienţă senzorială

 

     De curând, Coccolino a devenit un brand mult mai interesant… „De ce? De ce?”, veţi întreba voi repede. Ei bine, pentru că a apărut în trei variante noi, cu parfum care, spun specialiştii, durează mai mult.
        Aseară, am fost invitată de Ana Morodan la lansarea noilor produse Coccolino, la Atelier Florăria Iris şi, sincer, a fost o seară senzaţională, incredibilă, splendidă ( şi lista epitetelor ar putea continua… ). Uite dovada:

           Locaţia aceea, „un mic colţ de Rai”, aş putea spune, deşi exclusivistă de cele mai multe ori, este foarte apreciată în Bucureşti –  şi nu numai – datorită aspectului desăvârşit şi personalului mereu amabil.
           Imaginaţi-vă cum a fost cina noastră, servită acolo ( şi pregătită de un chef foarte talentat! )…



 Fotografie aparţinându-i Andreei Belţic
 
Fotografie aparţinându-i Anei Morodan


         Sau… cum a fost prezentarea industriei parfumeriei, pe care ne-a făcut-o parfumierul francez Francois Raphael Balestra… De fapt, a fost mai mult decât o simplă prezentare, a fost un workshop interactiv, în cadrul căruia ne-a fost testată memoria olfactivă ( dacă vă întrebaţi cumva, să ştiţi că am picat testul… nu îmi stăpânesc deloc memoria olfactivă, dar nu mă deranjează: fiecare trebuie să aibă imperfecţiunile lui, zic ).
      Am îngheţat şi eu timpul aici, prin această fotografie, ca să îmi transform experienţa senzorială ( pentru care sunt „vinovaţi” Coccolino şi Ana Morodan ) într-una imposibil de uitat:


       P.S.: Dacă aveţi vreodată şansa unui astfel de eveniment, în care simţurile vă vor fi în extaz ( într-un fel sau altul ), PARTICIPAŢI! Nu veţi regreta niciun minuţel. ( scuze pentru Caps Lock… încă simt euforia momentului :)) )

„You never know if you never try…” 


Împărtăşeşte frumuseţea...
Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *